Nuffnang Ads

Friday, 25 May 2007

大头芬的世界

大头芬的世界. - amazing blogs from Yes933 DJ Pei Fen. I always keep myself update of the stories.. the stories of a girl who graduated from JC and currently pursuing degree in University.. about her life, her friends and her thinking... Yes.. All of us will feel sth similar from her stories.. u are right!! some stories happened to us as well... Let's have a quick view on recent posts..
____________________________________________________

有一种预感,天才庆和大奶彬之间好像又发生了什么事。

芬:“你和惠彬,又吵架了?”

庆:“没有。”

芬:“那…”

庆:“我这么痴心对她,是不是很笨?”

芬:“不会啊。一直以来,我都觉得你和其他男人与众不同的地方,就是你在感情方面很专一,坚定不移。”

庆:“可是,惠彬好像不懂得欣赏这一点。对她来说,我永远都会在她身旁,即使她对我不好,也没关系。”

芬:“没有!惠彬对你也是一心一意的!她嘴硬心软,也比较倔强,不过,她知道你是个好男人!而且,她真的很爱很爱你!”

天才庆又沉默了。

___________________________________

Previous post

我总共应该喝了四杯吧。到了第四杯,我才开始感觉到酒精的魔力。再也不觉得音乐很吵,反而觉得很想随着节奏跳舞。再也不介意人家吐出的二手烟,被人撞到也不觉得痛。我还可以听见自己大声和一群刚认识的人有说有笑,当其中一位男生过来和我拥抱时,我竟然没把他推开,还很快乐地和他抱在一起。现在回想起来,觉得好可怕。昨晚的我,完全被酒精征服,变成了另一个人。
____________________________________

Pls do not think much of my post.. I just give u a quick view.. ^.^ Click on the link to read 大头芬的世界 .!!!!!!

No comments: